VARNING!!! Terroristerna går lösa i Gnesta!

Har just ätit lite mat. Det fick bli Gulaschsoppa som jag värmde i micron, brukar inte bli så avancerade maträtter när jag ska laga mat själv. På förmiddan var jag ute på en lång ridtur i regnet med Hanna, och börjar känna redan nu hur mina ben värker.
Min bror är på fotbollscup hela helgen och mina föräldrar har åkt dit för att titta på idag, riktigt skönt att ha huset för sig själv! Bara ta det lugnt och göra precis vad man själv har lust med. Ska börja med att ta en varm och lång dusch. Sen ska jag nog ta och gå ner till rullen och hyra film och köpa lite godis. Myskväll med mig själv helt enkelt, yeeah right!



 Igår var jag med denna härliga tös. Eftersom både Linda och jag är väldigt matglada kom vi på idéen att laga en riktig brak-middag. Vi startade restaurangen House of Ahlstrand och lagade en 4 rätters middag till oss själva :)
Så här såg kvällens meny ut:
Fördrink:
Strawberry smoothie och nötter
Förrätt: smarriga mackor med räkröra
Varmrätt: Oxfilé ala marinada med ugnstekt potatis
Efterrätt: Drottningpaj med vaniljsås

Som ni förstår blev det en riktigt god middag och vi var så mätta att vi trodde vi skulle spricka efteråt. 
Efter maten klädde vi på oss massa kläder och gick ut och muppa oss. Behöver inte gå in på vad vi gjorde, men roligt var det iaf. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde på väldigt länge :)    
Efter vårat "lilla äventyr" gick vi hem till mig igen, tog det lugt och åt lite paj. Senare på kvällen fick vi även sällskap av Hanna. Kvällen avslutades med en skön promenad, vilket kanske var ganska bra för våra uppsvälda magar =P

De flesta bilderna ligger i kameran, men här har ni några...
         
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0