vilken underbar dag

Kan inte förstå att vi hade ettans sista lektion igår, snacka om att det har gått hur fort som helst. Känns som om det var igår i började ungefär. Okej nu överdriver jag lite men fort har det iaf gått. Men jag klagar inte, nu är ju det efterlängtade sommarlovet så nära.

Idag har det verkligen varit sommarväder, hur skönt som helst! Imorse blev det en riktig långpromenad med Hanna, gick typ runt hela Gnesta. Sen kom Maija och då drog vi ut till klämmingen. Blev premiären dit för mig år, och premiär doppet också för den delen. Känns verkligen som sommar när man ligger där ute. Familjen var ute och åkte båt så dom plockade upp mig på vägen tillbaka, så det blev en båttur hem för min del. 

Nationaldagen idag och ikväll är det passande nog Sverige-match. Har tyvärr inte trean men det löser sig. Kan ju alltid flörta lite med Hanna och hoppas på att hon låter mig se matchen där =P  

Goooo Sweden!

Kommentarer
Postat av: Josse

:O Har du inte trean? Hah, du missade i så fall värsta tråkiga matchen, snacka om inget motstånd alls xD men åå.. anders den bajsen, blir han vår mentor så tänker jag starta uppror ;) hoppas du är med på det. :P

2007-06-06 @ 22:59:21
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0