Walking on sunshine

Har märkt att det blir lite dåliga uppdateringar nu och inte så värst mycket blogg-skrivande. På sommarn lockar så mycket annat än att gå och sätta sig framför burken. Men men skärpning ska det bli!

Gårdagen spenderade jag med kära Linda. Först hemma hos mig då vi i princip bara degade och åt, Hanna kom även förbi en stund. Sen på kvällen åkte jag med Linda hem, och där vart det bara mys och tog det lugnt. Vi kollade på film, tv, plockade smultron, åt en massa smarigheter... Jag sov där och vaknade några gånger av att någon var väldigt intim haha! Vi båda är väldigt duktiga på att prata i sömnen, men att prata med varandra i sömnen är väl ändå lite konstig. Men det lyckas vi med =P
Det vart tidig uppgång på morgonen för att hinna med bussen in till Gnesta och sen tåget. Idag åkte jag, hanna, Linda och Jennie upp till Stockholm för lite shopping. Hittade leggins, kofta, linne och 2 par örhängen. Helt lagom enligt mig, slösade i alla fall inte bort några pengar på onödigheter!

Har lovat pappa att laga lite mat, så bäst att göra det nu. Sen ska jag försöka tvinga mig ut på en springrunda.

Have it people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0