When you try your best but you don't succeed

Nu känner jag mig riktigt duktig, kom precis hem från träningen. Vi sprang typ hur långt som helst, jävligt jobbigt men samtidigt skönt nu efteråt. Var ett bra tag sen jag tränade nu, måste ta tag i det här. Vill ju komma i form till beach 2007 =P haha

Idag var det en riktigt skön skoldag. Först matte där vi fick lyssna på lite redovisningar och sen historia där vi bara fika. Sen var det slut för min del. Drog ner till stan med några klasskompisar, åt på nancys och gick omkring lite i affärena. Orkade inte stanna kvar och gå på engelskan eller vänta på en meningslös tyska-lektion där vi bara skulle ha betygsnack, så jag tog kvart i 12 tåget hem.

Det känns helt underbart att skolan snart är slut, nu gör vi ingenting längre. Imorn har vi sovmorgon till 12, har först klassråd och sen ska vi titta på dom andra grupperna som ska göra sina teatrar.
Resten av veckan kommer bli riktigt skön. Onsdag och tordag är vi lediga, och fredag ska vi bara spela kubb och äta pickninck =)

Något som inte känns lika roligt är att vi idag fick reda på att två av våra bästa lärarna ska sluta. Vi kommer typ bara få nya lärare nästa år. Förutom Anders som envisas med att vara kvar, det skulle inte förvåna mig om vi får honom som klassföreståndare också, fan!

Nu blir det duschen för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0