you're never alone

Godmorgon!
Sovmorgon idag men lättväckt som jag är så vaknar jag ändå när hela familjen klampar omkring i huset. Men jag gillar att vakna tidigt då kan man ta det lugnt och sega riktigt ordentligt haha.
Idag blir det picknick och kubbspel med klassen, mysigt! Ikväll ska jag nog leka med tjejerna =)

Kan nämna min mardrömsdag igår. Eller dagen var det ju iofs inget fel på, bara den där jävla resan hem från stockholm. Dagen började bra iaf, strålande sol och mitt shopping-humör var på topp. Åkte in till Stockholm för att gå en sväng i affärena, hittade riktigt mycket faktiskt =) Men sen när jag skulle åka hem började helvetet. Satte mig på tåget tjugo i 2, 3 och en halv timma senare efter nedfallna elledningar, stillastående tåg, ersättningsbussar och lång väntan, var jag änligen hemma i Gnesta. Längsta tågresan hittils, och det som gör mig så arg är att om jag hade åkt en kvart tidigare hade jag sluppit allt det här för det var tåget som jag satt på som gick sönder, suck!

Kvällen blev iaf bättre. Gick ner till mossen och hämtade pengar, åt ceesecake och kollade på tjejernas träning. Sen följde jag med Hanna hem. Vi försökte få i ihop ett gäng att spela volleyboll med men det gick inte så bra, så det fick bli en promenad istället (för ovanlighetens skull). Jag undrar vad fok börjar tro, "där kommer dom nördarna som inte har nått liv och bara går runt Gnetsa hela dagarna". Haha men vi gillar iaf våra promenader.
Vi bestämmde att vi skulle göra en film, hur man blir av med en kille på 10 dagar. Visserligen finns den redan, men vi tänkte göra en ny veriasion, och självklart har då Hanna en given plats som huvudrollen!

     VS             Vem föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: hanna

självklart mig såklart. fast vi skulle nog till och med kunna lyckas på 5 dagar. vi måste bara hitta en lämplig motspelare. förslag?

2007-06-08 @ 19:22:54
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0