And she will be loved

Åååh jag tror jag dör, eller rättare sagt att mina ben dör. Kan varken gå eller sitta, har sån jävla träningsverk från igår. Men jag antar att det är vad man får vänta sig efter flera månaders vila. Och det här var en lugn träning sa han, då skulle jag bra gärna vilja veta vad en jobbig träning är?   
Efter träningen åkte jag ut till Hanna. Den stackarn vågar ju inte vara själv, så självklart kommer jag som en räddande ängel =P

Nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska komma hem ifrån sin match. Ska till Linda i kväll och pappa har lovat att jag ska få köra hela vägen till björnlunda, yeeees!  

...och Maija, cheesecake är påväg! Jag väntar mig något riktigt fint ;)  

Have a great day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0