Friday

Äntligen, äntligen helg!  Iofs har väl inte veckan veckan varit så jobbig, men ändå skönt med ledighet igen. Blir nog en del jobbande den här helgen också, men man tjänar ju pengar så ska inte klaga.

Imorse när jag stigit av tåget ser jag bussen åka iväg. Fan! svenska lektionen börjar om 15 min, så det är bara att skynda sig upp till skolan. När jag kommer till klassrummet alldeles svettig och lite försent, får jag reda på att det är uppsatsskrivning idag. Fick ett papper med lite ämnen, och uppsatsen skulle vara klar om 2 timmar. Bara att sätta igång! Har nog aldrig skrivit så dåligt nån gång förut..
Sedan var det dags för miljö-debatt, då jag representerade Kina. Riktigt snygga kineser var vi med silkesmorgonrockar och pinnar i håret, haha!
Sista lektionen var drama, alltid lika roligt. Resten av terminen ska vi skriva en egen pjäs och sen ska vi spela upp den sista gången =D Våran kommer nog bli riktigt bra, rolig är den iaf!
 
Har också lärt mig idag att man ska aldrig skratta och äta samtidigt, då vet man aldrig vart smulorna flyger, haha! Schnoooook... 

Kom precis hem efter en kämpig eftermiddag i Nyköping med pappa. Är vrålhungrig, ska nog ta och göra iordning lite mat nu.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0