Hur kan man vara så dum?

Blev en ganska lång sovmorgon imorse, eller iaf för att vara mig. Vaknade halv 11, halsen gjorde skitont och jag kände mig helt seg i kroppen. Gick upp och satte mig i soffan och drack lite varm saft för att mildra halsontet. Inte för att det funkade särskillt bra, hoppas verkligen inte en förkylning är påväg. Imorgon börjar vi träna med innebandyn igen, och då vill jag inte vara sjuk.

En liten uppdatering om helgen:
I fredags kom först tjejerna hem till mig. Först segade vi bara lite framför vänner, sedan gjorde vi iordning oss. Gick hem till Olle som hade fest, riktigt roligt var det. Dansade och hade kul med allt vanligt gnestafolk=D När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sen blev det världens längsta telefonsamtal med stackars Linda, som jag väckte mitt i natten. Efter en timmas prat om allt och ingenting somnade jag äntligen vid halv 6.  
Klockan halv 9 nästa morgon ringer väckarklockan. Fan! skulle ju upp och jobba idag. Ligger kvar i sängen ett bra tag, sedan går jag upp helt död efter bara 3 timmars sömn. Tar på mig kläder och beger mig sedan ner till Tekannan. Stannar på konsum på vägen och köper lite fukost, som jag tvingar i mig under dagen. 
 Fick iaf väldigt trevligt besök, Hanna och Maija kom och fika=) men fick mest höra klagomål från deras sida, haha!
Efter jobbet åkte jag och Hanna till Lina, som nämligen fyllde år igår. Det bjöds på väldigt mycket och väldigt gott fika! Trodde nästan min mage skulle spricka när vi åkte därifrån..
Kom hem ganska tidigt och gjorde ett försök att titta på melodifestivalen. Men jag somnade istället, vaknade av att mamma skakade på mig och sa att det var sveriges tur. Halvsov mig igen The Arks låt, sedan förflyttade jag mig till sängen och somnade som en stock!
_______________________________________________________________________________

Måste ta tag i lite plugg som ska vara klart imorgon nu. Sedan ska jag iväg till mossen och gå linje på dam-matchen. Kommer nog kännas lite konstigt att döma sina kompisar, men det ska nog gå bra får jag hoppas!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0