I can say it

Kom precis hem från Freja där träningen höll hus. Även fast jag inte kunde vara med tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp, det tar ju faktiskt bara 2 minuter att gå. Lite tråkigt att det bara var 6 personer, hoppas verkligen det börjar komma fler folk.

Imorgon försvinner min långa sovmorgon. Börjar 12 i vanliga fall, men har jag tandläkartid vid halv 9, jobbigt! Finns inget värre än att vara hos tandläkaren, hatar när dom petar i munnen på en. Har skjutit upp den här tiden ända sen i julas, hoppas verkligen jag inte har några hål haha!

Måste ta tag i pluggandet nu, har svenska prov imorn. Känner att jag inte direkt har varit så flitig med att träna på det. Men nu är det dags, bättre sent än aldrig.

Have a good time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0