I don't know?

Första skoldagen efter ledigheten är nu avklarad. Ååh vad surt det känndes att behöva gå upp i morse. Har kännt mig helt seg och hängig hela dagen, tror en ny förkylning börjar komma :( Ganska onödig dag egentligen, bara massa repetioner inför NP. Fick reda på idag att vi har NP i tyska nästa vecka. OMG.. jag som typ kan säga Ich heisse Viveka, und ich wohne in Gnesta. Kommer inte gå bra, det är ett som är säkert!
 
Borde plugga nu, men har verkligen tappat orken. Ska nog sätta mig i fötöljen och bara tycka synd om mig själv..


*
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am



Kommentarer
Postat av: Josse

:O visste inte att du hade blogg :D trevligt! ;)

2007-05-02 @ 20:19:38
URL: http://degeryd.blogg.se
Postat av: hanna

men gumms, vad menar du med detta inlägg?

2007-05-02 @ 22:34:52
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0