If there's anything to do, I'll do anything for you

Har bara varit hemma och degat framför tv:n hela dagen. Har suttit och väntat på om telefonen ska ringa eller inte. Dom skulle nämligen ringa från Tekannan om det var mycket folk och jag skulle komma ner och jobba. Är riktigt arg på det här, jag måste hela tiden vara beredd på att komma, så jag kan inte direkt göra något annat heller. Hela söndagen går åt av att bara vänta... idiotiskt! Och något jobbande har det inte blivt. Men det var iofs ganska skönt, känner inte att måendet är på topp just nu. 

Igår hade jag planerat en lugn hemmakväll och laddat upp med godis och Vänner. Men så ringer tjejerna, det är tydligen fest hos Björn, så det blir ändrade planer. Gör iordning mig i raket fart och går sen hem till Hanna där girlsen håller till. Är hos Hanna en liten stund innan vi går vidare till Björn. Det var riktigt roligt och det var mycket trevligt folk där, så det blev en lyckad kväll!

Om några timmar ska jag ner till mossen för att döma fotboll, måste börja ladda lite nu. Så seg som jag är nu kommer jag inte orka springa en meter.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Maija

Jo jag hörde att det blev en lyckad kväll, din fuling;)

2007-05-06 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0