it's starting again

Fan att det ska vara så svårt att sova nuförtiden. Sov typ 3 timmar inatt och när jag vaknade mådde jag illa och det kändes som huvudet skulle sprängas. Gick upp för att tvinga i mig lite frukost, men mådde bara ännu sämre. Sjöng och firade mamma som btw fyller år idag=) Kände att det var ingen idé att gå till skolan så det fick bli sängen igen. Jag som aldrig brukar kunna somna om när jag väl har gått upp somnade faktiskt som en stock! men vaknade tyvärr nu av att den där jävla telefonen ringde.. men men några extra timmars sömn får jag väl vara tacksam över.

Ska ta och äta en andra fukost nu och sen ska jag gå en sväng till mossen och hälsa på mamma. Har jag tur kanske hon har lite cheesecake kvar att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Josse

We missed you in school today :S Men förutom oss så missade du inget.. förutom mina hatkommentarer mot en viss röööööv-engelska-lärare..=)

2007-05-21 @ 20:59:57
URL: http://degeryd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0