make it come true

Vi tjejer har ju då startat det mest dummaste man kan tänka sig, godislöfte. Hela sommaren lång, hur ska detta gå för mig som vanligtvis äter godis varje dag? Har iaf klarat de två första dagarna utan problem (?).
I natt drömde jag att jag smyg-åt godis, eller åt och åt snarare vräkte i mig. Gick runt till alla mammas gömmor och åt upp allt jag hittade. Mitt undermedvetna måste verkligen vilja ha godis, haha!

Drömde en annan sak också.. Allt var så underbart och det kändes verkligen som om det var på riktigt. Men fan att det bara var en dröm! Men vad hade jag hoppats på, att det skulle hända på riktigt eller? Sånt händer verkligen bara i drömmarna, och tyvärr måste man leva i verkligheten..

Har suttit och skrivit på rapporten hela eftermiddagen, men är fortfarande inte klar. Den ska in i morgon men som tur är har man ända till 24:00 på sig, vet inte hur jag skulle hinna klart annars. Ögona börjar snart bli fyrkantiga så ska nog ta och sova nu.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0