Mätt, mättare, mättast!

OMG.. jag tror jag spricker! Har inte gjort annat än att ätit idag. Först 2 frukostar, sen cheesecake på mammas jobb, sen lunch.. och efter det började gästerna komma. Och när det är uppdukat med 3 olika maträtter och 3 olika tårtor + massa kakor, frukt och bär, vad blir resultatet? Jo, man äter ihjäl sig! Alla kom ju i olika omgångar också, och visst måste man fika med alla, haha. Tror det har blivit 5 omgångar tårta idag=)   
Måste säga att det har varit riktigt trevligt ikväll. Hela släkten + några av mammas vänner var här =D Och eftersom några inte hade hunnit fira mig ännu, fick faktiskt jag presenter också: pengar, presentkort och ett linne. Inte illa när det inte ens är min födelsedag!    

Min farmor är bara förrolig måste jag tillägga. Om jag skulle skriva ner allt dumt hon säger skulle jag få hålla på hela natten haha!
Jag och Richard säger att det är gott att grilla majs.
F- men hur gör ni? Är det inte jobbigt att få på dom där små kornen på grillspättet?  

Mormor frågar mig om jag saknar Ellen.
F- Ellen, var det den mjuka katten?

Haha, hon må vara lite knasig men jag älskar henne ändå!

Det är fortfarande lite folk kvar hemma hos oss, funderar på om jag ska gå och vara lite social igen eller om jag ska gå och lägga mig. Känner att sömn är något som jag verkligen behöver! Tror faktiskt sängen låter mest lockande..

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0