not the way it should

Samhällsprovet idag gick bokstavligt talat åt helvete, jävla Anders! Riktigt stört prov vi fick, trots att jag hade pluggat (iaf lite) och kunde alla instuderingsfrågor, så fattade jag ingenting av hans konstiga prov. Provet var som en historia där man skulla fylla in ord på de tomma raderna. Ååhh var riktigt arg när jag gick ut ur klassrumet. Hade inte gjort nån skillnad om jag inte hade pluggat det minsta.
Dagen var väl inte helt hopplös ändå, fick oss några goda skratt under fikat på engelska lektionen då det serverades brända muffins och något som skulle föreställa kladdkaka =P

På kvällen var jag och Hanna ute på en riktig långpromenad. Nästan två timmar, duktigt! Var meningen att vi skulle ha sprungit, men den klenisen skyllde på sitt knä, så det fick bli en promme istället, haha! Avslutade med ett stopp på kanseliet där vi åt cheescake och jag hämtade domar pengar =D   

Nu är det sängen som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0