tårtkalas

Igår var det då förberedelser hemma hos Linda. Det blev pysslande, tårtbakande och en hel del skratt:) hade även hyrt en film som vi skulle se, lite onödigt då vi somnade istället.

Efter frukosten imorse åkte vi hem till mig, där vi la ut lite lappar som skulle leda Hanna till skatten. Vi gick sedan och hämtade henne, satte på henne ögonbindel och gick lite omvägar för att hon inte skulle veta var hon var. När vi kom hem till mig fick hon den första lappen och sedan var det bara för henne att börja sin jakt på presenten. Hon löste våra klurigheter riktigt bra måste jag säga, över våra förväntningar. När hon klarat alltihopa blev det det efterlängtade fikat =)   

Så här fin tårta lyckades vi göra!
      ..och efter min och maijas makeover ser den väl lika smarrig ut, eller vad tycks?

Lite andra bilder från igår och idag:)


Kommentarer
Postat av: hanna

viveka viveka viveka, vad gör dom där FULASTE bilderna på mig på din blogg?

2007-05-18 @ 22:00:39
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0