the way you look tonight

Dagen började med nationella prov i matte, gick väl hyfsat. Så nu är nästan alla NP-proven avklarade, bara ett i tyska kvar. Sedan var det natur och sen drama. Drama som så alltid är lika roligt! Skrev klart våran pjäs idag, blev riktigt rolig tycker jag. Och eftersom vi var så snabba betydde det att jag hann med kvart i 2 tåget hem, skönt!  
När jag kom till Gnesta tog jag en sväng förbi Mia:s och köpte present till mamma som fyller år snart. Eftersom jag ändå var i närheten till Ingela, gick jag och hälsade på Hanna. Blev kvar där lite längre än planerat, och det hann bli 3 turer in på Mia:s. Vart lite pinsamt, haha!

Nu ska jag ta och duscha och sedan vara gullig och hjälpa mamma med maten. Sen i kväll är det nog party som gäller =)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0