Twisting in my head

Kan inte säga att jag sov särskillt bra inatt. Hur mycket jag än ville så gick verkligen inte att somna, hade helt enkelt alldeles för mycket tankar som snurrade runt i huvudet, jobbigt nog.

Skoldagen gick iaf ganka snabbt kändes det som. Hela förmiddagen var det film, skönt! Sen var det en kaotisk engelskalektion som så vanligt när man har Anders. Men jag orkar faktiskt inte bry mig längre, lika bra att bara garva åt hur dum han är. Sista lektionen var det nationellaprov i tyska, det skriftliga. Det var väl det provet jag hade fasat för mest, men måste ändå säga att det gick helt okej. Skyndade mig att skriva så jag skulle hinna med halv 4 tåget, vilket betydde 1 timme tidigare än vanligt!   

Riktigt skönt att veckan är så kort, är ju ledig både tordag o fredag=)

Ikväll är det första fysträningen, men halsen gör fortfarande ont så det får bli vila för mig. Känner att jag verkligen vill komma igång nu, har inte rört mig på ett bra tag nu haha. Får käka halstabbleter och dricka te hela kvällen, och be till gud att jag känner mig bra på onsdag!  



*
If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you

Kommentarer
Postat av: hanna

snuttan då, om det är riktat till den jag tror det är till så var det sött!

2007-05-15 @ 22:18:01
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0