underbart

Det känns verkligen att det börjar bli lov snart, det blir bara slappare och slappare i skolan. Även idag har det varit en helt okej dag. Först hade vi media i typ tre och en halv timme. Sista medialektionen för den här terminen, och jag känner mig riktigt nöjd som hann med så mycket idag. I vanliga fall ser torsdags eftermiddagarna ut så här: 3 timmar Anders. Men inte idag för efter median gick vi ner på stan och såg en teater som teater treorna hade gjort. Vet inte om jag ska säga att den var bra eller dålig, men det var i alla fall mycket skönare än att sitta i skolan.
Efter teatern slutade vi och då följde Josse med mig hem. Vi hann klart med vårat historiaarbete och det känns så skönt!  

Bara 3 riktiga skoldagar kvar och allt plugg är nästan klart nu =)

Imorn har vi sovmorgon, börjar 11. Har först natur i en halv timma och sen är det drama. Vi ska spela upp våran pjäs då, kommer bli så roligt!

Nu har jag varit riktigt duktig, så ska ta och unna mig lite Vänner och godis =)

Have it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0