varför varför varför?

Det har blivit plugg hela eftermiddagen lång. Soo booring! Försöker skriva en No-rapport men det är riktigt jävla svårt kan jag säga, fattar inte mycket alls. Måste också göra klart radioprogrammet, åhh det här kommer bli en lång kväll... 

Är riktigt irreterad också, och det gör inte tänkandet bättre. Har fått jobbtiderna för juni nu, och vad ska jag jobba? Jo, endast helger. Tror det har blivit nått missförstånd eller nått, men vad vet jag :S hade hoppats på att få jobba i början av sommarn, men men så verkar det inte bli. Ska ju vara borta nästan hela Juli också, så det blir väl hela augusti jag får jobba dårå, fan!  


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Hela tiden.. varför kan jag inte bara släppa det?

Kommentarer
Postat av: hanna

är det någon speciell du inte lyckas släppa så vet jag nog hur det känns, men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det, ledsen gumms!

2007-05-29 @ 07:19:49
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0