What do you do?

Kan börja med att säga att dom andra klenisarna bröt godislöftet. Inte ens två dagar tjejer, det är illa! Själv kände jag mig så duktig som inte ätit godis på tre dagar. Men det är svårt att inte falla för grupptrycket. Så när dom nu har börjat äta igen måste väl jag också ta och göra det =P

Idag har det varit en riktigt soft dag. Först tyska då vi tittade på en film som faktiskt var riktigt bra. Sedan var det gympa och då innebandy :) Vi körde riktig match över helplan med perioder och sarg, ja allting. Riktigt roligt var det, speciellt när alla verkligen kämpar och gör sitt bästa. Till och med Bengan våran gympalärare va med. Han var HELT SERIÖS, sprang som en tok och plöjde allt som kom i hans väg, haha! Det var iaf jättekul att titta på honom och vi fick oss en hel del goda skratt.  
Efter idrotten hade vi hål i 3 timmar och sedan samhälle med Anders, och vem orkar stanna då? Vi drog ner på stan istället och åt på Nancys. Sen träffade jag Hanna, gick med henne lite på stan och tog sen kvart i 2 tåget hem. Väl hemma i gnesta har vi varit ute på lite äventyr, ojojoj va vi är busiga =P  

Nu blire plugg, plugg, plugg hela kvällen som gäller.

Kommentarer
Postat av: hanna

nästan så att vi är lite halv kriminella, hahaha!

2007-05-30 @ 18:09:37
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: Maija

vivvi du hacka inte på finnen i mig! han kan bli JÄVLIGT upprörd ska jag säga dej. Och jag har inte gett mej för femtielfte gången. Jag gör inte saker som jag inte vill, jag har en egen vilja. jag äter godis om jag vill och jag har godislöfte om jag vill.

2007-05-30 @ 22:03:14
Postat av: Maija igen

SÅ DET SÅ!

2007-05-30 @ 22:03:53
Postat av: Linda

Wait a second, jag har faktiskt inte tagit en godisbit sen i lördags så det så... :-D

2007-05-30 @ 22:55:59
Postat av: viveka

duktigt av dig Linda ;D

2007-05-31 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0