you're the best!

Helgen har varit lugn men bara sprungit förbi i raket fart. Har jobbat både lördag och söndag så har inte hunnit med allt det pluggande som jag hade tänkt. Nästa vecka kommer bli en mardröm, allt ska in! Men när veckan är över är det bara några få dagar kvar och sen kommer det sååå efterlängtade sommarlovet=) 

Igår var det chill med tjejerna hemma hos Linda. Tog det bara lugnt och gjorde egentligen inte så mycket alls, men hade ändå så kul som man bara kan ha med dom! Vi käkade, satt och pratade och gjorde lindas favorit-hobby (måla naglarna). Kan säga att det var första och sista gången jag har fransk manikyr iaf haha! 
Det var en trevlig kväll som alltid i det sällskapet =)

 Ni är verkligen underbara<3


Kommentarer
Postat av: hanna

vi är verkligen en underbar fyro(eller vad man säger, haha *ler*)Ni är guld värda för mig alla 3!

2007-05-27 @ 19:42:35
URL: http://hjohannesson.blogg.se
Postat av: Linda

Hanna, jag tror att det kan vara ordet kvartett du letar efter ;-) I adore you!

2007-05-27 @ 20:03:40
Postat av: hanna

äh sak samma, jag förstod iallafall vad jag själv menade, (eller?) ha ha.. Och jag dig tjejen! du är galet underbar!

2007-05-27 @ 21:10:52
URL: http://hjohannesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0