And I need you now tonight

Tur att man har sådana underbara vänner som alltid förgyller helgerna. Gårdagskvällen blev riktigt trevlig, först käk på arena sedan drog vi hem till mig alla tjejer. Med singstar, dricka och härligt umgänge kan det bara inte bli fel. Runt 11 packade vi ihop och fortsatte till Johan som ställt till med lite fest. Jag och Sandra gjorde lite försök att få fart på singstar även där, men det blev väl ingen hit kan man säga, konstigt haha. Missödet i slutet har jag redan glömt..

Och idag mådde jag precis som jag förtjänade. Jobbet var inte särskillt roligt.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och åka till Hanna om ett tag, ska sova där inatt. 


 Pusss!


image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0