bara upp till mig, och ingen annan

Den här veckan har gått snabbt, riktigt snabbt. Imorgon är det redan fredag och det tackar vi för. Det kändes som det nyss var helg, men en ny sådan ska bli hur skönt som helst. Ska iofs jobba båda lördag o söndag, men det är helt okej ändå. 

Hål imorgon från naturen, vilket betyder att jag inte har bestämt om jag ska gå på tyskan eller ta sovmorgon till 12. Svårt val, jag vet haha. Har prov nästa vecka, så det skulle inte vara helt fel att gå på lektionen faktiskt. Men jag får se hur jag gör, det får bli upp till Josse ;)

Älskar verkligen när det ska börja införskaffas mysiga stickade tröjor och tjocka sköna stövlar till vintern. Igår hittade jag ett par stövlar som jag verkligen blev kär i! Hade dock redan köpt ett par vita vinterstövlar för bara nån vecka sen, så fick lite komentarer av mamma att det var onödigt. - Dom ser ju precis ut som dom andra! Men nej det gör dom inte alls hehe. Varken samma material, nyans eller modell och stövlar kan man aldrig få för många av. Fötterna vill väl också vara snygga och varma i det här ruggvädret. Så nu är jag 400 hundra kroner fattigare, men ett par stövlar rikare :)    

Och idag har jag umgåts med Lina efter skolan.
Och bokrecensionen är nästan klar.
Och W är äntligen bokat, längtar redan tjejer =D

En riktigt bra dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0