Det borde vara enkelt nu, men det är det inte

Skoldagen kändes väldigt onödig idag, två lektioner sedan en lång väntan på svenskan. Precis när svenskan skulle börjat får vi reda på att läraren är borta. FAN, hade precis missat tåget och dom kära gnesta tågen går ju så sällan, så det är bara att vänta två timmar på nästa. Fick i varje fall trevligt sällskap ner på stan. Malin, Malin, Jenni och jag gick runt lite bland affärena sedan satt vi oss och tog en fika. Fick nog den största morotskakan jag nånsin har sätt, vart så mätt så jag trodde jag skulle spricka. Men betalar man 52 kronor för att fika äter man fan upp :)

När jag kom hem tog jag en sväng förbi morfar och mormor,
dom blir ju så glada när man kommer och hälsar på.

Hem, mat, sol, TV.. så har dagen annars sätt ut.
Och snart ska jag sätta mig och kolla på världens bästa Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0