Hur avgör man vad som är bäst?

Tre dagars jobb är nu avklarat, äntligen! Det har varit ganska sega dagar och många bitar morotskaka har hamnat i magen för att klara av hela dagarna. Det har iaf kännts mycket bra att tjänat lite extra pengar under lovet. Har dock kommit på att det här jobbet är en mardröm för mina naglar. Efter ett antal timmars diskande har naglarna blivit helt mjuka, fått sprickor och gått av, inte särskillt roligt!    

Igår efter jobbet var det träning, som vanligt lika omotiverande när 6 personer dyker upp. Det blev en lugn träning, vad kan man göra när man är så några? Efteråt drog jag hem till Billie för att kolla på film med tjejerna. Innan jag gick hem och sov blev det även en sväng förbi Micke.

Imorse vaknar jag helt död när klockan ringer vid 10. Ligger kvar i sängen ett bra tag och sen är det snabba ryck att göra iordning sig. Tjejerna ringer och jag bestämmer mig för att följa med dem ner till Tekannan för frukost och fika. Pappa kommer sedan och hämtar mig och vi åker iväg till  Uppsala, där jag har varit fram till nu. 

Jag fick köra hela vägen dit och det gick rätt bra faktiskt. Tycker verkligen det är så kul att köra, loove it! Till Uppsala skulle vi då för att träffa doktorn och bestämma om det ska bli en ny operation eller inte. jag vet verkligen inte vad jag vill och jag får panik att jag måste bestämma mig. Det är ett riktigt svårt beslut, önskar någon annan kunde bestämma åt mig.    

Ikväll ska jag träffa H, ska bli myyys :) När hon kommer in med tåget ska vi hyra dom nya beck-filmerna, köpa massa godis och ladda upp för en skön kväll. Och att få en sovkamrat är alltid lika trevligt, speciellt när hon heter Hanna!

Först mat nu, ska bli spännande att se vad pappa har lagat den här gången.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0