If I could turn back time

Idag tog jag en välförtjänt hemma-dag. Hade väldigt ont i magen när jag vaknade, gjorde ändå iordning mig och åt frukost men ångrade mig ganska snabbt. Orkade helt klart inte åka till skolan. Hanna och jag satte på One Tree Hill, och där i sängen låg jag säkert halva dagen. 

Imorgon är det en ganska skön dag, med sovmorgon dessutom.
Och på onsdag har vi temadag, vilket betyder samma sak som ledigt för mig :)
Torsdag slutar vi vid 1 eftersom det är öppethus.
Den här veckan kommer nog gå snabbt, hoppas jag iaf.

Kom nyss hem från träningen, så ska käka lite sen sova.
Natti natti!



Orkar inte bry mig längre. Det är inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0