It dosen't make any sense

Sitter just nu och väntar på Hanna. Vi ska upp till Freja och bättra på fejk-brännan lite, hehe :)  Egentligen kanske det inte är nödvändigt att sola på vintern, men det är ju så skönt och dessutom känner man sig så mycket snyggare och frächare än om man är blek. Naturligt brun året runt är något som jag skulle önska!

Tider har jag aldrig varit bra på, ytterligare ett bevis igår. Ändring på träningstiden och jag är säker på att vi börjar halv 8. När jag kommer upp spelar mina kompisar för fullt och jag fattar först ingenting. Tränaren garvar lite åt mig och säger att jag nog tagit fel på tiden. Tydligen, och sånt gör mig så sur. Hade bara suttit hemma och väntat och nu fick jag inte träna.
Något positivt var ju att man hann se Sverige matchen iaf. Drog hem till Emma efter träningen och hejade fram vårat gul-blåa lag till 2-1 mot Lettland och platsen till EM var klart :) Skööönt!  

Ska ta och sätta mig framför tv:n och hoppas på att fröken Johannesson snart är klar.



It dosen't make any sense. Do you know that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0