It dosen't matter what people say

Idag var jag i alla fall i skolan. Med sovmorgon och inte allt för många jobbiga lektioner var det faktiskt en helt okej dag. Imorgon har våran grupp ingen media, vilket betyder lååångt hål och lunch på nancy's med Josse :)

Började få lite funderingar på om det var fredag den 13 igår. På träningen gick nämligen allt så tokigt det kan gå. Först lyckades jag få min egen toffs i ögat, det sved som fan och jag var lika med halvt blind ett tag. När vi sedan körde två-mål råkade jag springa in i Sofia och fick hennes armbåge rätt på näsan och munnen. Blod som rann ut ur munnen, en redig fläskläpp och en stukad näsa vart resultatet. Kännde mig inte allt för vacker när jag steg upp ur sängen idag, haha. Slutligen fick jag även en hög klubba mot örat och kinden, vilket även det ger en del smärta idag. Ingen bra träning med andra ord, och idag känns det som jag har varit med i världens slagsmål.

Träffade Linda idag, kul att se den negern igen! Har nästan varit lite tomt utan henne hela lovet,
men nu är hon äntligen hemma igen :)


Nu är det fortsatt skrivning på bokrecensionen som gäller.
Bye!



Och det här gör mig väldigt förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0