Julhandlat

Idag var det som sagt tema-dag i skolan, undrar om ens någon gick på den? Ringde och sjukanmälde mig imorse och åkte istället upp till Stockholm för lite shopping. Gick några timmar själv bland affärena sedan fick jag sällskap av mamma som slutat jobba. Det blev lite smått och gott som införskaffades: jeans, några tröjor, några t-shirtar, skor.. och faktiskt dom första julklapparna. Känns skönt att vara i tid för en gångs skull.  

Nu har jag suttit och lyssnat på min brors föredrag, eller rättare sagt skrattat mig igenom det..
Pappas kommentar var klockren: "sluta vicka på rumpan, det ser ut som du dansar jazzdans"
Efter det kunde inte jag hålla tyst, haha.

Nu ska vi äta lite pizzamackor, ska bli gott.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

mums pizza mackor :D

2007-11-28 @ 21:30:57
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0