Where did it go wrong?

Nu är helgen förbi och lovet nästan över. Det kommer kännas riktigt jobbigt att behöva gå upp tidigt och åka till skolan imorgon. Får lite smått panik över att jag inte har ägnat en neda sekund av lovet till plugg, not good! Kommer inte bli kul att komma till jannes lektion helt oförberedd imorgon.

Idag har det varit en riktigt seg dag. Gick upp ur sängen vid halv 12 och sedan dess har jag i princip suttit och drömt mig in i One Tree Hill. Finns inget bättre när det känns som det gör nu.

I fredags åkte jag upp till Södertälje för att träffa brudarna i klassen. Först till Stina där vi käkade pizza, sedan vidare till Anni där det bara blev lite chill och prat. Kom hem med sista tåget och då var jag inställd på att sova. Men hann inte mer än att komma hem förän Hanna och Johan kommer och hämtar mig. Följer med dom till Sebbe som har fest och blir kvar där ett tag. Och natten, den blev väldigt bra.

Igår kväll bar det av till Mölnbo, till folkets hus där det var fest. Inte särskillt mycket folk och drag där, så det blir tåget hem för våran del. Trots inte en allt för roligt kväll hade man förstås Hanna att garva åt den nöten, haha. När vi kommer tillbaka till Gnesta envisas tjejen på H om efterfest, så jag hänger med dom ett tag. Sedan åker jag hem och sover ganska skapligt. 


Och varför blir det såhär? Var inställd på det, men en del av mig ville ändå tro något annat.   


Nu ska jag äta lite lunch och drömma mig vidare in i tv-seriernas perfekta värld.

Kommentarer
Postat av: hanna

hörru vad är det för hacka-på-hanna sak du håller på med? har du någonsin tråkigt med mig? ;) haha! du ser, jag bjuder alltid till med garv ;) klockrent ;)

2007-11-08 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0