Första matchen...

...första vinsten! 5-0 mot Katrineholm igår säger väl sig själv, vi var det bättre laget. Trots att vi inte har tränat ihop tyckte jag alla gjorde jättebra ifrån sig. Är dock inte lika nöjd över min egen insats, men men det kommer nya matcher att visa vad man går för.

Tyvärr satte ilskan i sig från dagens insident, och det var inget jag kunde göra nått åt.
Men körningen till K gick bra iaf, och jag fick lyssna på musik hela vägen för att pappa ville göra mig glad.
Men jag tror inte att musiken gjorde någon större nytta.
 
Jag gick och la mig vid halv 1 igår, så idag fick det bli en välförtjänt ledig dag. Ska kämpa med engelska-uppgiften som ska vara klar idag, sen när Hannie kommer hem ska jag träffa henne.



På återhörande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0