Holding you close to me

Jag har ont i hela kroppen, är helt slut efter två dagars jobb och magen kurrar snart ihjäl.
Ändå är jag gladare än på länge, känner mig verkligen på toppenhumör just nu.

Gårdagens match vill jag inte ens tala om, det gick rent ut sagt åt helvete. Men det är tråkigt att förlora mot några som spelar så fult. Man fick en armbåge här och där, knuffar och putningar över sargen ett antal gånger. Men jag ska inte skylla på det, dom var bättre så var det bara.  
Efter matchen följde Lina med mig hem. Vi var här ett tag och åt, tittade på tv och snackade. Sedan drog vi till Olle som hade ställt till med fest, vilket var en bra tröst för den stora förlusten. Som vanligt lika roligt. Mycket trevligt folk och dans hela kvällen lång, kan inte bli mer rätt. Riktigt trevlig kväll med andra ord :) 

Ska ta och laga iordning lite middag nu, familjen är borta så förmodligen blir det den inte allt för ovanliga maträtten köttbullar och makaroner. Men det funkar alltid lika bra. 

Sen får vi se..




E v e r y t i m e   w e   t o u c h ,  I   g e t   t h i s   f e e l i n g   

Kommentarer
Postat av: hanna

everytime we touch, I get this feeling, haha! ;)Tråkigt att du inte fick något besök på det där, "sen får vi se" sötgröt! Hörru ta inte illa upp, jag bara driver

2007-10-15 @ 22:12:04
Postat av: hanna

jag menar, jag har en hel del att ge igen på så du ska inte ens snacka ;)

2007-10-15 @ 22:12:34
Postat av: viveka

hahah, du är lite fel ute där tror jag nog sötan. Det är inte det du tror ;)

2007-10-16 @ 10:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0