is it right or wrong?

Idag blev det en kort skoldag för min del, gick bara på första engelska lektionen. 
Ska till tandläkaren i eftermiddag och på idrotten ska vi köra amerikansk fotboll, det verkar skit kul men vill inte riskera att göra illa ryggen ännu mer. Måste ju vara fit for fight till helgen. Då har vi en viktig match mot Telge och sen är det även uttagning till sörmlandslaget. Åh jag blir nervösare och nervösare ju närmare söndagen kommer hehe.

Igår var vi hemma hos Josse för att fira hennes snart fyllda 17 år (hon har födelsedag imorgon). Grattis igen! Det bjöds på pastasallad och sen till efterrätt blev det en riktigt god annanspaj, som Josse hade skrytit en hel del om. Men hon hade så rätt så, den var verkligen delicious :) Efter fikat blev det en hel del vacker sång, hmm.. Jag, felicia och frida kom även på en riktigt snygg dans, att uppträda på julavslutningen är ju en självklarhet, haha. 

Nu ska jag ta och laga lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0