Ledig

Idag var vi lediga från skolan så det fick bli en hel dag i Stockholm för min del. Åkte upp på morgonen och lite senare på dagen fick jag sällskap av Linda och Johan som också hade hittat upp till stan. Hittade riktigt mycket faktiskt, hur mycket pengar jag gjorde av med vill jag inte ens tänka på hehe. Men man måste ju unna sig lite när man jobbar i princip varje helg.

Det har blivit en lugn och skön kväll tillsammans med mamma och Martin. Ibland glömmer man hur kul man faktiskt kan ha med familjen. Idol blev det självklart! Kan inte bestämma vem jag ska ha som favorit iår, det är så många som är bra.  

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba, det gäller även söndag. Sen på eftermiddan har vi match mot Torshälla.


Dags och sova snart tror jag.
Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0