Onsdag

Dagen började med engelska och vi hade debatt, gick inget bra efterson jag inte visste vad jag skulle säga. Men det var rätt kul faktiskt, man hade en viss person att garva åt. Sen var det långt hål så vi drog ner till Nancy's och åt för ovanlighetens skull. Köpte en tröja på Vila. Typiskt att tröjan jag kollade på i måndags var slut nu, varför glömmer man plånboken just de dagar man behöver den?  
Dagen fortsatte med en gympalektion med bip-test (usch), natur med en mummlande vikarie och sist tyska där vi fick sluta tidigare för en gångs skull.

Igår var det premiär kör-lektionen för min del. Det gick faktiskt bra, trots att jag var skapligt nervös innan. Men några tabbar blev det självklart, som att missa ett rödlyse, susa förbi i full fart på 30 väg och att köra upp på trottoaren. Haha, inte är jag fullärd ännu.

Nu ska jag plugga på svenska provet som är imorgon.
Sen ikväll är det träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0