Slutkörd

Det var jättekul att träffa Svea igår (gammelmormor). Tror det var ungefär två år sedan jag träffade henne sist. Men gud va liten och skrynklig hon har blivit, hennes ben var typ som mina armar. Hon bjöd på kakor och saft precis som vanligt, tycker att det är starkt av henne att fortfarande orka baka.
Efter matchen åkte vi och tittade på tjejerna som kammade hem segern i matchen, seriesegern och platsen i division tre. Grattis!

Kom precis hem från träningen. Åtta spelare från damlaget var vi och det är nog det bästa hittils. På onsdag har vi borta match i Katrineholm klockan halv 9, snacka om dålig tid. Men jag är riktigt sugen på att köra! Éftersom jag inte spelade halva förre säsongen på grund av operationen, känner jag mig extra laddad. Det var första träningen vi tränade tillsammans idag, men jag tror på oss! Och om fotbolls-tjejerna är hälften så duktiga i innebandyn som i fotbollen kommer vi säkert gå långt ;)

Nu måste jag plugga, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0