Snart dags!

Kom nyss hem från Linda, var där igår med henne och Hanna. Det blev en skön och mysig kväll med tacos, idol, massa nötter, spel och färgning av Lindas hår. Riktigt het blev hon i sin nya frisyr :) Och måste säga det att familjen Andresson inte var speciellt duktiga på pratmakarna, jag och Hanna var helt överlägsna. Takterna från freja sitter i, haha!

Idag är det match och jag är laddad som bara den. Förra helgen är ett minne blott. Ska försöka göra allt för att rå på det tuffaste motståndet i serien nämligen Tälje, kommer inte bli lätt. 15.00 i Freja, be there :)

Efter matchen ska jag med Lina hem och tillsammans ska vi ladda inför morgondan. Shit va jag är nervös..  


Vad ska man göra nu fram till klockan slår två?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0