Välförtjänt sovmorgon

God Morgon!
Snacka om att det var grymt skönt att få sova ut och att få vakna upp i sin egen säng. Har varit så himla trött hela helgen och det har blivit tidiga mornar, så det är väldigt skönt att vi är lediga idag. Imorgon är det tema-dag i skolan, men funderar på att även ta den som en ledig dag. Vi får se.

Igår var jag och Lina som sagt på innebandy uttagning till sörmlandslaget. Det gick väl sådär, inte så jättebra. De andra tjejerna var väldigt, väldigt duktiga så jag har inte direkt några förhoppningar på att komma med. Det var kul att testa, men jag får se om jag går på någon mer uttagning.

När jag kom hem blev det lunch på Arena tillsammans med tjejerna. Sen spenderade jag, Billie och Sandra ungefär hela dagen på Sandras soffa framför tv:n. På kvällen kom även Björn, Micke, Hanna och Madde, och vi togen promenad ner till videorullen för att hyra film och köpa godis.   

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Städa och plugga lite är något som bordes göra, sen antar jag att det kommer bli en hel del halvsovande framför tv:n.
Men nu först frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0