When everything seems perfect!

Det här var ett tag sen. Har inte blivit särskillt effektivt skrivande den här veckan, känns som det har varit ganska fullt upp. Trots det har pluggandet  tyvärr fått hamnat åt sidan. Istället har veckan bestått av träningar, filmkvällar, solande och simmande, mys med Hanna... Det har varit en skön vecka, och förmodligen kommer nästa bli ännu skönare med tanke på att det är HÖSTLOV :)  

I fredags var vi nere och kollade på när a-laget spelade hockey, jag, Hanna, Madde och Sandra. Eller rättare sagt jag och Sandra kollade, dom andra babblade mest ihjäl varandra under den tid dom väl var där, haha. Efter matchen drog vi hem till Madde tillsammans med killarna, och där hemma blev det skräckfilm och godis.
I går var det först match mot Nykvarn, och förlust blev det som vanligt. Efteråt följde Lina med mig hem, vi lagade mat och tog det lugnt. På kvällen åkte vi tillsammans med Hanna och Elin upp till Stockholm för att se på bio. Det blev 1408, en helt okej film. Kvällen med tjejerna var trevlig, men slutade faktiskt ännu bättre :)    

Gick nyss upp ur sängen. Ska ta och sätta på mig lite kläder, sen ska vi upp till Freja och sola och simma lite jag och Hannie.

Later friends!

Kommentarer
Postat av: Maija

Hur slutade kvällen? :)

2007-10-28 @ 20:10:52
Postat av: hanna

att hon fick besök av en kille, eller tjej kanske passar bättre i det här läget, eller vad säger du viveka?;) HAHA

2007-10-29 @ 11:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0