Bara blunda och tänk på nått annat

Sitter just nu och försöker förstå en samhälls-uppgift. Men det är lättare sagt en gjort.
Känns som det står helt still ihjärnan och det går bara inte att börja skriva.
Plugg-kraften har helt runnit ur mig, och ändå är det här bara början av året.
Måste helt klart börja bättra mig. För jag vet ju hur det slutar,
dagen innan sitter jag och kämpar som en tok för att arbetet ska bli klart i tid.
Så blir det varje gång. Och det är verkligen inte kul.

Imorgon har jag lång sovmorgon. Min tyska lärare är borta och det tackar jag för!

Snart är det mat som gäller.
Ciao!




   You're simply the best, better then all the rest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0