Föräldrafritt

Kom hem från träningen för ett tag sen och som tur var hann jag kolla lite på idol. Så jävla grymm han är Daniel, säger bara det!

Idag kändes det som en ganska onödig dag i skolan. Först en lektion sen skit långt hål, drog ner på stan åt med Malin och Josse. Ingen idrott och sen en onödig naturlektion. Eftersom jag inte visste om vi hade tyska eller inte tog jag tåget hem istället, det var skönare så.

Mamma och pappa har åkt till Danmark, riktigt skönt att vi är hemma själva jag och Martin. I och för sig kommer de hem fredagkväll så jag lär ju knappt hinna märka att de är borta, men det är ändå skönt att ha lite lugn och ro några dagar.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0