Friday night

Gårdagskvällen blev hur lyckad som helst. Jag och Lina ställde till med drinkkväll här hemma för brudarna och det blev skit trevligt måste jag säga. Singstar, goda drinkar, lekar, prat och trevligt umgänge var det som kvällen bjöd på. Runt halv 12 packade vi ihop och fortsatte till Linus, och där blev det dans :)
Bilder på alla sköningar kommer!

Idag har jag jobbat hela dan. Började klockan 10 imorse och skulle ha slutat 4. Men det var hur mycket folk som helst och vi var bara två som jobbade så jag var hemma vid 5. Ju längr tiden gick desto snurrigare blev allting. Det var stora diskhögar på borden och fullt med disk i hela köket som vi inte hann ta reda på. Kön var ända ut till gatan och vi hade hur mycket mat som helst att göra. Det blev fel mat till fel person, för lite eller för mycket växel tillbaka och ett antal krossade glas och tallrikar. Folk bara klagade och klagade. Det var ingen rolig dag på jobbet kan jag säga, att bara vara två funkar inte. Vi hann inte sitta still en sekund och hade inte tid att äta. Hoppas varkligen det blir lugnare imorn, ska jobba även då.

Ikväll har vi främmande här hemma. Har ätit tacos och snart åker äppelpajerna fram på bordet, mums! Dessutom har jag köpt en riktigt stor godispåse, det är aldrig fel :) Nu ska jag gå och vara lite social! 

En lite rolig grej bara. Igår står jag och Lina inne på konsum och försöker välja läsk. Någon säger ursäkta, eftersom vi har blockerat hela gången. Vi vänder oss om och flyttar på vagnen och en väldigt bekannt person ler åt oss. När han har gått därifrån står både Lina och jag och gapar, det var Göran Persson. Haha, lite suprise att se honom där!  
  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAh gööraaan :)

2007-09-09 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0