Gräset är alltid grönare på andra sidan

Igår var det som sagt dags att säga hej då till Maija. Tråkigt förstås, men är jätteglad för hennes skull. 
En känslig mes som jag är och gråter för allting har jag lite svårt att hålla tårarna tillbaka vid såna tillfällen =P Hoppas verkligen du får det kanon bra där nere Maija, och glöm inte att ta väl hand om Chicken! :)

Imorgon är det dags för skolfoto, kul att vi fick reda på det idag. Inte en dag försent.
Vad man ska sätta på sig får bli ett senare problem..

Snart är det dags för träning. Ska ta och laga lite mat nu!

Btw! Tack för alla namnförslag, men gulleplutten fick namnet Leo :)

Kommentarer
Postat av: Maija

Leo, det blev ju bra till slut. Åh tack, jag har haft det jätte bra än så länge. Men jag har ju bara vart här några timmar än så länge :P Men jag hör av mej. Och jag kommer kunna vara inne på msn ganska mkt också! Take care sweet

2007-09-03 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0