Jag ska, tänker och kommer att klara det!

Jag borde snart få medalj för mina otroligt snabba springturer till tåget. Idag slutade vi sista lektionen 14.25. Klockan 14.33 sitter jag på tåget. Det kallar jag jävligt bra jobbat! Att kuta till tåget har mer och mer blivit en vana, men jag är så less på att sitta i Södertälje en halv timme och vänta på nästa. Att jag däremot kommer helt anfådd och svettig in på tåget är inte lika lyckat, men det är smällar man får ta.  

När jag kom hem blev det först en ridtur med Hanna, det var verkligen hur länge som helst sen nu. Sen hade jag tänkt att plugga, men dom planerna sket sig. Hanna kom hit för att se Idol och inte kunde jag svika henne och det roliga programet. Det blev en bra ursäkt att skjuta på pluggandet.
Har även fixat iordning lite nere i gillestugan. Imorgon kommer alla brudar och då är det paaarty som gäller, ska bli skoj :)  

Nu ska jag ta och sova.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja, du är riktigt bra på att hinna med tåg du! ;)

2007-09-07 @ 17:32:12
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
Postat av: Maija

Hoppas det blir kul ikväll. Önskar jag vore där. Men hälsa alla så mkt från mej! Pussar

2007-09-07 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0