Laddar för körning!

Det här var den första jobbfria helgen på väldigt länge, så det har varit riktigt skönt. 
I fredags kom Linda och Lina till mig. Vi kollade på Idol, svullade godis och snackade skit,
det var myyys :) Eftersom Lina går spa fick hon träna lite på oss. Det blev ansiks- och handmassage, polering av naglar och färgning av ögonbryn och fransar.
I lördags hade jag huset för mig själv så då kom tjejerna igen. Vi var här hemma först och lyssnade på musik, blandade drinkar och hade det trevligt, sedan fortsatte vi vidare.

Det har varit en riktigt bra helg helt enkelt. Har även hunnit med en del plugg, men dock inte lika mycket som jag hade velat. De kommande två helgerna är det jobb som gäller, längtar inte.

Idag ska jag och mamma åka och hälsa på gammelmormor. Hon bor i Åker och det passar perfekt eftersom tjejerna spelar sin sista match där. Två flugor i en smäll liksom! Och jag ska köra dit måste jag bara tilläga =)

Nu måste jag göra lite nytta.

Have a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0