Mot det ljusare, mot det bättre

Om jag skulle säga att det har varit skönt att ha helg skulle jag nästan ljuga.
Har nämligen jobbat hela helgen och det har verkligen tagit på krafterna.
Men i fredags var vi iaf hos Hanna alla tjejer, sjöng singstar hela kvällen och hade det mysigt :)

Idag när jag jobbar kommer det in ett par och beställer fyra stora bakelser. Jaha, de ska väl ta med sig dom då tänker jag och börjar slå in bakelserna. Men nej, dom skulle visst äta där. Alla fyra stycken! Efter bara några minuter kommer tjejen tillbaka till disken och beställer en till. Sätter i sig den lika snabbt som de första två och kommer sedan tillbaka och beställer ytterligare en till. Mina ögon håller på och trillar ut när den där tjejen glufsar i sig 4 stora bakelser. Haha, antar att vissa människor kan konsten att äta hur mycket som helst.  

Nu ska det ätas middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0