Och så blev jag sjuk - attans!

Idag blev det ingen lång skoldag för min del. Åkte upp till skolan och gick på engelskan, sedan tog jag tåget hem igen. Mådde inget vidare så det kändes inte som någon ide att stanna kvar. Egentligen skulle jag inte åkt upp alls, men jag kunde inte sova särskillt bra, av någon konstigt anledning (hmm Hanna?), så när jag vaknade vid 5 tänkte jag att det var lika bra att åka till skolan.

Tog en sväng förbi Hannas praktik när jag kom hem. Hon fick gå hem eftersom hon var rädd att bli nedsmittad av Ingela. Vad gör den smarta människan då? jo följer med mig hem istället som också är sjuk. Haha, men det var trevligt med sällskap. Vi sjöng lite SingStar och självklart stog jag som segrare =)    
Resten av dagen har jag haft sällskap av TV:n, ganska skönt faktiskt.

Imorgon har vi nån frilufsdag i skolan. Klassen är uppdelad i tre lag och sen så ska vi köra lite olika tävlingar mot andra klasser. Vet inte exakt vad vi ska göra men det blir säkert kul. Hoppas på att jag är bättre så jag kan va med då.

Adios Amigos! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Oj, imponerar med lite spanska, där ser man ;D

2007-09-12 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0