Say it like you mean it

Som sagt, skolfoto idag.
Är det någonting jag verkligen hatar är det att vara med på kort. Och ännu värre, skolfoto.
Det känns så fånigt att sitta och le helt tillgjort mot en fotograf som bara ska tönta sig och vara rolig.
Usch ja. Men det är bara att vänta och se hur resultatet blir.

Sist på dan var det dags för dans, skit kul precis som förra gången! Den här gången fick vi även prova på lite balett steg. Jobbigt och svårt när vigheten är lika med ett kylskåps.
Efter dansen var det bara att kuta ner till bussen. Där var det några jävligt irreterande människor som inte fattade att bussen var full och vägrade att kliva av. Bussen åkte då 5 min för sent, och jag var säker på redan då att hinna med tåget var rätt kört. Men faktum är att jag skulle ha hunnit om bara den där jäveln till busschauför hade stannat när jag plingade. Men tack vare Stockholmståget hann jag byta i hamn, men det var med allt annat än ett leende på läpparna. Istället satte jag mig på tåget förbannad, svettig och blöt. Åh vad jag hatar sånna dagar!   

Nu på kvällen var det innebandy möte. Det är fler än jag som är idol-nördar i laget kan jag säga, så vi slutade så vi skulle hinna hem i tid till premiären. Tänk vad vissa människor är helt tondöva men ändå ställer upp i det programmet, det är så man skäms åt dom.

Är riktigt trött, ska ta och äta lite sen sooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0