alla behöver vi bli räddade ibland

Idag har det varit en riktigt seg dag, kändes som jag sov mig igenom hela skolan.
Efter skolan hade jag körlektion, gick jättebra faktiskt förutom ett motorstopp mitt inne i stan. Men ingen är fullärd! När jag kom till Gnesta gick jag och hälsade på Ingela ett tag. Ska få som present på min födelsedag att jag får komma dit och klippa och färga mig precis hur jag vill. Men vad vill jag göra egentligen? Förslag tack :)  

Helgen ja, den var har varit riktigt bra, dock en aning för lite sömn bara.
I lördags blev det tjejkväll hemma hos Sandra tillsammans med Linda, Lina, Billie, Minna och Emma. Vi lagade jättegod middag bestående av kyckling och krocketter, dansade dansmatta, skrattade, pratade och hade hur trevligt som helst :) Kvällen hade gärna inte behövt ta slut, men när klockan började bli lite för mycket gick jag och Linda hem till Johan. Han var i Wien så vi passade på att låna hans rum och säng för natten. Kollade på film och åt glass innan det var dags att sova. Bästa kvällen på länge!
Söndag var det jobb som vanligt, upp tidigt och slita några timmar på cafét. På kvällen drog jag till Jörgen där killarna och Lina höll hus. Blev en skön kväll som vanligt med kort och film. 

 

Idag har jag i princip slösat bort hela eftermiddagen med att titta på desperate houswives. Kan inte sluta kolla det är ju så spännande! Borde egentligen ta tag i matten nu, har prov imorn..

men bara ett avsnitt till.. sen kanske

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag hoppade in i bilen framför dig, stod skitlänge och tittade på dig så du skulle kolla upp men du verkade vara koncentrerad med något som jerker gjorde :P du ser så himla söt ut när du kör, så liten :D

2008-04-07 @ 21:31:48
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
Postat av: Billie

16 april, du och jag bänkade framför tvn tillsammans! Kan knappt vänta! du måste hinna se klart sista boxen bara, men det tvivlar jag inte på;)

2008-04-07 @ 21:45:07
URL: http://bstilander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0